Stella

En blogg om mig som berättar om mitt liv

Stallet idag

Idag så var jag i stallet och jag red Vandal🐴 

Han var jätte duktig men ganska svår att fatta gallop på:/ 

Och jag har inte ridit honom som SEPTEMBER{ ~ . ~ }


Och sen så idag så var en av tjejerna i stallet jätte jobbig och tror att hon vet allt[ < . > ]  och ska typ vara som en jäkla mamma hela tiden och tro att hon vet allt om hästar. Några av kommentarerna var: "skänkla Stella, vad bestämd" och själv så gör hon fel hela tiden och ridläraren säger det och till mig sa hon jätte bra idag Stella, men tänk lite på hörnen. Men men jag måste bara ingnorera henne🙉🙊🙈


Btw jag är JÄTTE mätt. 

Bild från idag på vanilj

en kompis tog den bilden(;
Gå in på hennes insta: @swe_gamer_rider 😏
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: